|OUTFIT| Black overal



Na tomto blogu len ťažko nájdete nejaký outfit s nohavicami, nakoľko som fanúšikom sukní a šiat. Nohavice prakticky nenosím. Minimálnou výnimkou sú kraťasy. Avšak overály som si veľmi obľúbila a snažím sa rozširovať ich zbierku v mojej skrini. Momentálne mám už tri.
Tento je jedným slovom božský! Ulovila som ho náhodne vo výpredaji v C&A len za 5€, síce by sa mi zišiel možno o číslo, či dve menší, ale za tú cenu som ho tam nemohla nechať. Okamžite sa stal obľúbeným kúskom môjho šatníka, nakoľko je čierny, ľahko kombinovateľný a pohodlný.
Dneska aj keď bolo teplo, tak som sa rozhodla si ho obliecť na fotenie, keďže ďalšie outfity budú zamerané skôr na typicky letné kúsky.
Outfit je fotený opäť Ajvn s ktorou sme vybehli do Sadu Janka Kráľa. Postupne skúšam do fotenia zasvätiť aj frajera, aby mi mal kto fotiť outfity na dovolenkách haha :D.
Ako obuv som zvolila opäť tieto čierne kotnikové čižmy, ktoré ste už mohli vidieť v jednom outfite. Najskôr budú mať chvíľu pauzu, keďže mi príde, že sú celkom teplé. Kabelku som si privlastnila z maminej skrine. Neviem prečo som ju neobjavila skôr, keďže mám dosť problém s nákupom kabeliek a nikdy sa mi takmer žiadna nepáči, alebo je príliš drahá a táto je pekná a priestranná.
Máte aj vy svoj overal? Ktorý je vás najobľúbenejší?:)


8 komentárov

  1. Krásný outfit, velmi Vám to sluší..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ten je nádherný. Taky jsem si poslední dobou oblíbila overaly, je to hold pohodlné. Moc ti to sluší :)

    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem:) jedinou ich nevýhodou je ich vyzliekanie, by som povedala :D

      Odstrániť
  3. Krásný outfit, moc Ti to sluší. Botky se mi také moc líbí, mám podobné a jsem moc spokojená :)
    http://svetobezci.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem:) mne sa v nich kedysi zle chodilo,ale odkedy som si dala mäkšie vložky je to o čosi lepšie, vďaka za link na blog:)

      Odstrániť
  4. Tento overal ti veľmi pristane, si v ňom krásna. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár:)