Japan III. (Karaoke bar)

A je to tu! Prvý mesiac je úspešne za nami a všetko je inak ako po príchode sem. Zabývali sme sa, naskočili na režim, zvykli si na prostredie, naučili sa novým veciam a niektorým Japonským zvykom. Tento týždeň bezpodmienečne volím ako najlepší z tých štyroch, ktoré sme tu.
Udialo sa toho viac ako inokedy a tým pádom rýchlejšie ubehol, bol zábavný, pestrý a tak.
V pondelok sme boli na hodine karate, ktorá síce bola veeľmi drevená, ale zaujímava a zábavná. Škoda, že to nie je naším pravidelný programom ( aj keď pôvodne malo).
Utorok sme mali voľno a aj keď sme nešli na žiaden výlet, odýchli sme si, večer sme išli do posilky, na sushi (taký ten klasika sushi bar kde chodí okolo vás milión sushi a vy si môžete zobrať, ktorý len chcete ^^) a nakúpiť jedlo a sladkosti hlavnee:D Inak na Pockách si tu dosť letím, sú naozaj chutné a takisto aj hocijaké iné roztomilé sladkosti, ktoré ma poväčšine zaujmú hlavne obalom:D
A piatok bol legendárny, nielenže sme strávili v práci menej času ako inokedy, vzali nás do baru a potom na karaoke kde sme sa zabavili ako tu ešte nikdy:D Bolo to super odreágovanie, len druhý deň v robote bol trošku zabiják.
Všetko ide jednoduchšie keď si uvedomím, že sme tu už mesiac. Nepríde mi, že je to už tak dlho. Keď som bola mesiac v Paríži pripadalo mi to omnoho dlhšie ako tento mesiac tu.
Unavuje ma len celodenná práca, inak som stále plná očakávaní a poctivo zháňam materiál do Japonského videa:).



1 komentár

  1. to je mega hustý, že jsi v Japonsku O.o :D tak at se ti tam líbí!

    the-biggestfear.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár:)